vad jag gjort idag

Har varit arg idag fan måste ändra mig ajuste en fråga vet nån hur man ökar vikten??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????  BEHÖVER VERKLIGEN HJÄLP MED DET   har kollat på  våra bästa åår andra säsången av project runway om man stavar det så var faktiskt roligt hahahaha  och sen ska jag kolla på den nya säsongen kl:22  sen ska jag kolla på crownd kl:20  och så va det nån mer det blir tv dags idag visst och imorrn ska jag kolla på superskinny vs super kommer inte ihåg vad den hette riktigt idag städa jag lite åt mamma ville va snäll städar aldrig eller hjälper henne inte här i hemmet om man säger så sen så tänckte ja damsuga men blev inget och idag tänkte jag städa min garderob men det blev inte så heller är för lat faaan asså hatar att va lat men men va ska man gör tycker faktiskt det e kul me blogg fattar inte att jag orkar att skriva men gör väll det kanske trötnar sen men hoppas inte och hoppas ni läser det jag skriver våre tråkigt annars om ni inte gjorde det som jag sagt förrut var snälla och kommentera please det e någ det som får mej att skriva vet inte va ja ska skriva mer ajsute hade den underbaraste dröm i natt och ni får inte veta vad det var sorry  men älskar er så hej så länge kanske skriver nåt senare idag får se kom på att säga min kamera är trasig så ni får inte se bilder men ska väll köpa nån ny fast orkar inte gå ut snacka om lat hehehe  och idag har ja vart inne på datorn ganska mkt hejdå igen puss o kram komentera gärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0